Klamydiadagen....

Vilket underbart tillfälle att ta upp bloggen igen. Efter som vi  idag firar den officiella klamydiadagen så har jag köpt hem tårta och ska fira heeeela dagen låååång. Vilken högtidsdag!
Annars så rör det på sig ordentligt i mitt liv :) På det positiva planet vill säga... 21 December kommer att bli en speciell dag för mig. Jag ser fram emot tjugohundraelva oxå... De kommer bli mitt år tror jag med mycket stooora förändringar.
Skolan går sin gilla gång och vi har mycket grupparbeten den här kursen. Typ bara i grupp tror jag. Vilket både är bra och dåligt. Känns inte riktigt att man gör så mycket men de kanske man gör ändå. Aja mycket ordbajseri idag...
Är gräsänka oxå då min underbara sambo befinner sig i Japan med sin barndomsvän och har det trevligt. De verkar som om de har det bra i alla fall. Men jag saknar honom. Det är så tomt här hemma... bara jag å alla prylar.
Torsdag i Söndag var Lisa, Klas och Minna här och det var suuupermysigt. Kom snart ner igen för jag saknar er! Även om det är bra skönt att få sova lite samt sova i min säng. Har sussat på soffan de dagarna de var nere. Nu ska jag ta och vänta på att min karl kommer till hotellet så vi kan prata lite via skype eventuellt.
Pöss på er!!!!
En gåva till alla mina läsare:
Klamydia!!!
hoppas ni har bra virusskydd i datorn ;)

Kommentarer
Postat av: källe

äntligen! å tack för att du påminde om klamydiadagen, jag är riktigt orolig sen den där natten då jag jobbade extra på servicehuset..

2010-09-13 @ 17:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0