Mount Fuji

Som ni kanske vet så är jag gräsänka för att Tony och hans barndomsvän Henke är i Japan. Idag är jag lite extra stolt över dem. De har vart och bestigit ett litet berg på 3776 meters höjd. Kan ni fatta, de har gått bland molnen. Kan tänka mig vilken upplevelse de lär ha varit, och tröttsamt får vi inte glömma. Men som sagt jag är stolt.
Jag och Sara har vart runt i Borås idag för att ragga träbitar som vi ska ha när vi ska bygga våran sen till dockteatern. Först fick vi en stooor jävla pall på Brämhults Juice. Men den fick vi inte ens med oss i bilden så den dumpade vi. Men vi drog vinstlotten när vi hamnade på XL Bygg här i stan. Vi tittade perfekta bitar till vårt bygge!
Mount Fuji

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh! dockteater! vilken pjäs ska ni spela upp? jag tycker att ni ska ta "kristall-natten", eller "när thomas quick erkände mordet på therese..".

2010-09-15 @ 17:51:36
Postat av: källe

det var jag, KÄLLE, som skrev komentaren ovan, ifall någon skulle behöva min hjälp när det kommer till ideér ang dockteater..

2010-09-15 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0