Sagoläsning och sömnproblem

Har knappt sovit en blund inatt. Har hållit på och funderat en massa hela natten. Jag har bla funderat hur jag ska läsa sagan på för sätt, hur ska vi bygga vår scen, kommer jag att hitta dit, är de för varmt i sovrummet? ja allt detta har jag hållit på med inatt istället för att sova. Men jag var ganska så pigg ändå 04,30 när jag gick upp. Riktigt skitväder var det oxå med spöregn och då menar jag verkligen spöregn, dimma och kolsvart. Samt en gps som jag skulle kunna sälja billigt. Tur man hade en liten aning av vart jag skulle för enligt den var jag 2,9 mil fel när jag kom fram så jag vet inte vart den ville att jag skulle åka. Men jag hamnade rätt tillslut i alla fall. Stället verkar bra och jag tror jag kommer att trivas där den här terminen. De var trevliga både barn och personal. Läst 2 böcker har jag gjort oxå. Vi har även haft miniröris. Mys oxå såklart samt pyssel och papp som jag älskar!
Så nu ska jag dö i soffan, de behövs efter den här natten,.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0