Sverigedemokraterna

Japp då kom de in i riksdagen och alla i Sverige verkar vara helt upp och ner. Jag förstår verkligen inte de här. Sverige har sk yttrandefrihet. I helvete heller. I så fall hade Sverigedemokraterna haft lika rätt som alla andra partier att göra reklam och föra ut sin politik. Men de kan de inte. För man får inte tycka som dem. Man får tycka vad man vill i här i Sverige MEN bara man tycker som alla andra. Fundera istället på va de är som gör at SD nu har kommit in istället och arbeta med det. Kan de vara nånting med Sveriges invandringspolitik som gör att SD fått så stort stöd?????
-Hmmm
Jag är i alla fall jävligt irriterad på alla som tycker att det är skit att SD kommit in. De ha kommit in och de ska ha lika rätt att föra sin talan som alla de andra partierna. Sveriges folk har röstat, så enkelt är de. Då vår alla tycka va de vill men de har RÄTT att tala precis som alla andra och jag tycker att de andra partierna ska försöka att komma överrens och samarbeta med dem lika mycket som de andra partierna.... Usch  va jag e trött på den här skiten nu! MEN jag personligen skulle bli rädd om Svenskarnas Parti hade kommit in. Den kan vi kalla för främlingsfientlig! Hade aldrig hört talas om det partiet förrens igår när jag jobbade under valdagen med allt va de innebar.  MEN hade de kommit in i riksdagen hade man fått göra det bästa av situationen för... Sverige har röstat och i Sverige har vi yttrandefrihet.
Nä nog talat om de,., Nu ska jag städa!

Kommentarer
Postat av: källe

19/9, dagen då demokratin dog i sverige.. man kan tycka vad man vill om SD, men fy fan vad bla lars ohly betedde sej barnsligt igår.., vägrade vara i samma rum som jimmy åkeson..JÄVLA lågstadie-fasoner! HELENÖÖÖ, ROSOR OCH BERÖM FÖR DITT INLÄGG!

2010-09-20 @ 16:47:58
Postat av: Sandra

Håller med föregående talare. Sjukt bra inlägg och ris till Lars Ohly som betedde sig värre än en lågstadieelev. Håller med fullständigt angående yttrandefriheten. Det finns ju en klar anledning till att SD nu har kommit in (och man kan inte skylla det på att man tycker att Sahlin är kass). Det är inte heller lönt att gnälla över att de har kommit in och försöka stöta bort dom. Prata med dom i stället och bete er som vuxna människor. Jag är nästan mer upprörd över hur barnsliga de större partiledarna är än jag är över att SD faktiskt kom in. Skandal. Riktig yttrandefrihet efterfrågas! :)

2010-09-20 @ 18:07:36
URL: http://whatcansandrasay.blogg.se/
Postat av: källe

..och det jävligaste är att nu pågår det mass-demostrationer i hela landet pga av att SD har kommit in i riksdagen..! men va fan, det är ju en demokratisk omröstning, folket har ju VALT in dom! så jävla sjukt.. aftonbladet har dragit igång en kampanj, "vi gillar olika", ang SD. men där säger ju dom emot sej själva. SD har ju kommit in i riksdagen pga av att folk gillar olika, OCH, röstar olika!!! SVERIGE HAR ÅSIKTSFRIHET, SÅ LÄNGE MAN TYCKER SOM ALLA ANDRA.. pinsamt är vad det är..

2010-09-21 @ 14:08:09
Postat av: Lina

Fy fan va bra du är som sticker ut hakan! För så känner jag med. Jag sympatiserar inte med SD men det har rätt att uttala sig! Jag har suttit i soffan och morrat över hur media och alla officiella personer bara får ösa skit över SD! De har väl rätt att tycka och yttra sig de med! Sant!

2010-09-24 @ 14:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0