God morgon

Lite sovmorgon vart det idag i alla fall. Gick upp vid åtta tiden. Dagen igår på fritids gick så mycket åt skogen som det kunde tror jag :) Jag hade två barn men det kändes som 42. De lyssnade inte på någonting som jag sa och trissade upp varandra upp åt väggarna. När jag väl fått ut dem till rasten och klockan ringde så kom inte mina små hjärtegryn in så jag fick ta hjälp av en av 1-3 lärarna som visslade in dem. Därefter tog deras lärare to be över och gav dem en rejäl avhyvling. Då vart det lite bättre men hela dagen var helt kaos.
Det roliga är att det var jag och en ensam kille fram till kl 9. Vid tiotiden var jag redo att åka hem och skita i allt. Ingen bra dag med andra ord. Tänk att jag som 30åring inte kan ha koll på två 6åringar... Det är fan inte klokt... hahahaha
Men idag är det nya tag och jag ska ner till skolan och försöka plugga lite. Vill få lite gjort så jag inte behöver stressa sen. Det är skönt att ha lite framförhållning.

Kommentarer
Postat av: källe

plocka fram siv sålnacke nästa gång. det är det enda rätta!

2011-04-02 @ 09:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0