Kladdkaksmuffins

Idag har jag bakat lite till min man... eller om jag tar med mig hem till Falun och bjuder på kanske??? Vi får se. Saken är den att jag råkade smaka på lite smet i all hast och på grund av det fick jag ostbågsmage! Så de ska jag INTE gör om igen!
Håller på att packa det sista inför flygturen hem till Falun i morgon. Ska bli så roligt att få komma hem lite och boosta mig med lite vänner och familjetid en stund så klara jag mig ett tag till. Tänk vad man uppskattar sina vänner och familj mer när man inte ses så ofta men ändå så vet man att de alltid ställer upp! Det är fantastiskt!
Lite nervös är jag allt inför att flyga i det lilla planet. Har inte flugit i ett sådant sen jag flög från Borlänge till Göteborg för att hälsa på Martin när han bodde här. Då förstod jag aldrig att jag var i gbg för att de hade gått så fort att åka. Så vi får se om jag förstår att jag har varit hemma den här gången :)
Dörren står på vid gavel här hemma och jag njuter av den varma solen och fågelkvittren. En och annan nysning har jag fått med också vilket innebär att pollininsäsongingen har kommitten hitinen... ATCHOOOO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0