ojojoj

Vilken dålig uppdatering det har vart idag då? Får skylla på att min telefon har ballat ur så jag inte har kunnat uppdatera som jag har velat.
Min dag:
  • Lisas pappas jobb
  • Stan
  • Jobbet, träffade mina morsor... Underbara!
  • Mamma och pappa för att inta favoriträtten, Kalops.
  • Jobbet igen en snabbis
  • Hem till Martin... Källe kom förbi och det vart en hel del känna på allt daller på denna kropp.Både lite är och där. Favoriten för martin var nog min stjärt och armarna... Han är inte riktigt riktig den där människan. Inte jag heller kanske som låter dem klämma och känna :)
  • Nu har jag landat nere i källaren i dubbelängen och skriver detta givande inlägg.
Så nu säger jag godnatt. I morgon bär det av hem till Borås igen. Planet går 13,15 och landar 14,15. Kvällen kommer att spenderas med Tomas DiLeva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0