Överenskommelse

Igår var första dagen på Tonys och min överenskommelse. Promenad varenda dag handlar det om. Enda ursäkten är om det spöregnar eller sjukdom. Så nu väntar jag att min älskade man ska komma hem så ska vi ta en lite promenad och passa på att handla lite.
Känns så jävla skönt nu efter London på något vis. Jag är mycket piggare i kroppen. Jag hade riktig vikt ångest då jag såg framför mig alla semesterkilon som eventuellt lagts på efter britternas flottiga kost och alla alkoholhaltiga drycker som har vandrat runt i denna slappa kropp. Dock fick jag en glad överraskning då jag tappat 1 kg på 3 dagar. Det tackar vi för och motionerar vidare!
Nu skulle jag vilja köpa mig ett par nya träningsskor, Easytone, men de de kostar ju över tusenlappen så de blir inget med det inte!
Nu ska jag svira om till träningskläder så jag är redo :)
Livet är underbart, glöm ALDRIG det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0