Dagen i sin helhet

Inte bloggat på hela dagen, det var ett tag sen det hände tror jag bestämt. Dagen har väl i stort sätt gått i ett. Var på en intressant föreläsning om barnkonventionerna och de olika artiklarna inom denna på förmiddagen. Därefter satte sig Idaho och jag oss i biblioteket för att avverka vårt första paper, SST 1. Det gick som smort och vi hade flow både hon och jag. Vid 14 var jag hemma trött som en gris så jag somnade av i sängen.
DÖD!
Hade som tur va ställt klocka på 16 för jag skulle hinna svira om till stallkläder och dra ner på stan för att göra lite mathandling med Tony när han slutat. Hem och lämna av honom och sen direkt till stallet för markarbete. Det gick skitbra och jag och hästen jag rider på börjar komma överrens riktigt bra. Ser fram emot hoppningen :D
Nu har jag landat i soffan efter att ha vart på affären igen och hämtat paket samt duschat och nyanserat håret lite för att få bort den värsta guleten.
Jag har kommit på att jag behöver ha fler timmar på dygnet... är detta något som går att ordna?
Nä nu ska jag dippa mina grönsaksstavar och dricka mitt kvällsro te till ett avsnitt av Criminal minds. Sen i morgon äre påt igen, men inte förrens på eftermiddagen. Förmiddagen kommer att bestå av lite städning inför att skövde Sara kommer för party på Fredag :D
En lugn och harmonisk Helena som älskar livet säger god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0