Jag är så jävla redo!

För att börja skolan igen... Träffa alla människor igen och få lite struktur i vardagen :) Gå och köpa mitt kaffe på morgonen, slåss  med de där muggarna som bara sitter ihop. Åka hissen som säger våning fyra och jag fortsätter genom att säga alla byxor äro dyra... dumt men jag kan inte låta bli ;) Reta mig på alla föreläsningar och trökiga föreläsare. Förvirrande kursahndbok och allt annat som man som högskolestudent stör sig på...
Spänningen inför att veta vilken grupp man hamnar, eller vilka man hamnar i samma grupp med kanske jag skall påpeka. Det finns ju "vissa" som jag helst skulle slippa :D Ingen nämnd och ingen glömd.
Aja... men när den 30 Augusti har kommit är det jag som tar hoppsasteg från Boda till Högskolan. og för att det är skönt att vara ledig och slippa all press men de är fan gött oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0