Öh.... sms som kommit fel...

Eller??? Fick ett sms efter ridningen. Är det ett skämt eller var det verkligen så? Ni kan ju läsa själva så kan jag förklara lite mer sen.
Gick in på affären och ringde till det här numret men ingen svarade. Efter ett bra tag när vi parkerat bilen här hemma ringer numret. En kille svarar att det var Johan och Markus... de hade slagit en siffra fel och trott att jag var en annan tjej?!?! Öhhh... försökte verkligen lyssna på röster och så då jag har "vissa" vänner om tycker om att skojja till det iblan. Trodde det var dessa vänner som ville driva lite med mig :) Men men , nu ser det inte ut att vara så i alla fall :) Å så låter jag som om jag kommer från Norrland oxå... Inte första gången jag hör det. Lite vardagskomik på hög nivå!
Hahaha.. hjärnan fick gå på högvarv då jag heeeela tiden var heeelt säger på att det var Källe och Miss Martin som hade bus för sig. Men där sket jag i det blå skåpet :D
Nu ska jag in i duschen efter stallet!

Kommentarer
Postat av: Miss Martin

Nej du gumman!!:) denna gången var det inte vi!! Eller? :) :) :) Kram

2011-08-24 @ 22:09:31
Postat av: källe

det kan ha varit jag, men jag vet inte säkert. har sniffat svartpeppar hela dagen, så jag har ingen större koll på nånting..

2011-08-24 @ 23:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0