Big Brother

Ja, jag vet det är B. Men va fan jag har ju slutat med alla mina facebookspel så nån last måste jag ju få ha här hemma på kvällarna och BB är perfekt för det. Så nu ska jag yttra mig lite om dessa nötter som sitter i det sk glashuset och tävlar om en plats in i det riktiga huset.
Två ska in och två ska bort!

Gurkan:
Humn... Ja va ska man säga. Räcker det inte att han vart med och skämt ut sig i andra program? Orkar inte höra på hans tjatter. Eller jag hör ju knappt va han säger heller för den delen. Nä... han vill jag inte ha in i huset!
Jimmy:
Öhhh... Nä! INTE IN I HUSET!!! Fattar inte vad han säger och tål inte och se honom heller med hår, keps å solbrillor.
Sophie:
Jorå nog kan väl hon få komma in tycker jag allt. Hör knappt va den flickan säger heller men hon verkar helt reko i alla fall till skillnad från de där kufarna ovanför.
Roza:
Söt tjej och den enda jag verkligen hör vad hon säger. Välkommen säger jag!
.
Sådär där har ni mina åsikter. Jag vill ha in Sophie och Roza eftersom jag stör mig nå så fruktansvärt på de andra två kufarna. Men iof så kan ju det vara så att andra oxå gör det och det skulle bli jävla bra tv med de där nötterna i rutan. Sen vill jag vänligt men bestämt vilja ha BB textat. Alla dessa skåningar som jag inte hör va de säger. Kul att titta då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0