Falska förhoppningar

Är lite irriterad på mobiltelefoner. I alla fall de två sista telefonerna jag har haft. Vi kan börja med min förra Samsung. Jag trodde allvarligt att det var någon som var ute efter mig när jag hade den telefonen. Det kunde ringa i den och när jag svarade så var det ingen där. Detta hände upprepade gånger och jag kände mig förföljd. Det fanns andra anledningar som gjorde att jag trodde jag visste vem det var men det tar jag inte upp här. MEN en dag så satt jag med telefonen i handen och råkar komma åt en knapp på väster sida av telefonen. Någon sekund därefter står det Hemligt Samtal Aktiverat... WTF???? Kort därefter ringer telefonen... Jag svarar, men ingen där. Jag har alltså kommit åt knappen alla dessa gånger den ringt och ingen varit där! Jag kunde dra en lättnadens suck!!! Men va fan, har man en sådan funktion i mobilen vore det ju bra om man skriver ner den i användarboken också. Det roliga med detta är att en studiekamrat som har samma telefon som jag hade börjar prata om att det är någon som ringer henne och inte säger något... Hahahaha... hon vart lättad när jag visade den briljanta funktionen :)
.
Så till min nya Samsung Galaxy S, den säger till med SMS signal när den är färdigladdad, med de påfundet att jag tror jag är poppis och nån vill mig något. Jag blir lika besviken varenda gång :( Jag som älskar att få SMS , dock inte från typ Kappahl, Åhlens och liknande. De ger mig också falska förhoppningar.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men vilken briljant funktion på din förra telefon. Perfekt att trycka på den knappen när man tex inte vill prata med någon man möter eller om man vill visa omvärlden hur otroooligt populär man är;) Kul föresten att hitta hit till din blogg. Hoppas allt är bra med dig!

Kram Therese (Lavas om du nu inte kommer på vem Therese är ;))

2011-02-09 @ 23:02:15
Postat av: Helena

Välkommen Therese :)

2011-02-09 @ 23:21:44
Postat av: Sara

...om jag bara finge veta om du har kvar ditt gamla nr eller om du har ett nytt så ska du få ett kärleksfullt fint sms av mig! <3/Sara

2011-02-10 @ 18:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0