Listan

Hade inget bättre för mig så jag fyllde i en lista...

OM JUST MIG


FULLSTÄNDIGT NAMN: Helena Ulrika
FÖDD: 5 December 1980
BOR: Borås
SMEKNAMN: Sockerbullen, Buller, Blixten, rallykalle
INTRESSEN: Film, smink, photoshop, foto, hästar mm 
SKOLA: Grundskola, högstadium, gymnasium och nu pågående högskoleutbildning inom pedagogik

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON: Ja de e klart bor ju 45 mil ifrån min familj och mina närmaste vänner. Skulle vara konstigt annars.
ÅNGRAT NÅGOT: Humn... nä jag tror inte det faktiskt
LJUGIT: Hahaha de e klart :)
SVIKIT NÅGON: Tror inte det.
KÄNNT DIG SÄMST: Nä inte sämst men mindre bra...
GRÅTIT: Japp till nåt sorgligt på TV eller skrattat så jag gråtit.
SKRATTAT: Jajjemän,., alltid!
VARIT SJUK: Förkyld
VARIT UTOMLANDS: Nope
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: självklart!

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: Sällan för att jag är ledsen...
SKRATTAR DU OFTA: Ja
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU: Lugn harmonisk och kär <3
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Bra 
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Never!
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Öhhh JAAA!!! :D  Det har väl alla!

KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Han fann jagför ett bra tag sedan.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Ja, det kan jag nog säga.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Humn,., svår fråga men jag tror inte det.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Ja
OM JA, VEM: Min Tony
HUR MÅNGA GGR HAR DU HÅNGLAT DENNA MÅNAD: Herregud,., hur ska jag kunna ha koll på det... har annat för mig än att räkna sådant.
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: YES, BIG TIME!!! Dock inte av min sambo.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Japp
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Blandat...
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Han ska vara rätt för mig. 
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Vilka frågor, huvudsaken är väl om han är en bra kille?
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Öhh? Har ju sambo så nä det får jag inte.

UTSEENDET PÅ MIG

BRUNETT ELLER BLONDIN:
Blondin
ÖGON FÄRG: Blåa
LÅNGT ELLER KORT HÅR: Mellan
SNYGG ELLER FUL: Alldaglig
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Allt är relativt
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Nja
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Hahahaha... Nä :)
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Nope.. nailbiter...
SMINKAR DU DIG: Allt eller inget.
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN ?: Jo de är jag men man kan ju bli vackrare med smink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0