Mina nya skor och annat trevligt

Dagen har vart soft och trevlig med en shoppande Sara :) I och för sig så shoppade ju jag med lite grann. Kom hem med ett par nya Converse skor för 400:- 10par strumpor. Strumpor på lager är ungefär lika självklart som värmeljus på IKEA för mig. Sedan köpte jag även en t-shirt till min man också. Tyckte han kunde få en.
Ikväll är det premiär på något jag har längtat efter och saknat ett tag nämligen Big Brother, ja, jag vet det är lame men va fan... det är ju kul med folk som gör bort sig i tv.
I morgon är det måndag igen och dags för träning med Ida, nice nice. Nu blir det träning varenda dag tills vi drar hem till Falun på Fredag :)

Kommentarer
Postat av: Cecelia3702

Greetings. This site is so full of information

2011-06-10 @ 09:22:55
URL: http://cecelia3702.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0