Snart frisstime

Ja idag ska jag till Martin och klippa mig, det var ju ett tag sedan om vi säger så. Jag brukar alltid låta honom bestämma hur jag ska ha det så även denna gång. Vad jag har förstått så kommer det vara en hel del hår som kommer att ryka på detta huvud. Jag litar på honom så jag hoppas det blir bra. Kommer nog dokumentera lite när jag väl är där.
Men nu ska jag först bort till kina kollegor en stund och snakca lite skit med dem. Tony har dragit till Kupolen för att försöka hitta något att ha på sig till Helenas 40års fest. Inte nog med det Min bror Fredrik friade till henne igår!!!! Hon sa JA och jag är överlycklig! De passar så bra ihop och jag önskar dem all lycka här i livet!
Nä nu ska jag komma i kläderna så jag kan gå till Magise, Martan och Jorun...
Pöss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0