Malin <3

Idag skulle Malin ha fyllt 29år. Hon finns i mina tankar och kommer alltid att finnas där, varje dag. Det är nu sju år sedan hon gick bort men jag minns samtalet jag fick av Martin som om det vore igår. Alla känslor... ja allt!
Men jag vill idag även gratta min Tony som har namnsdag idag! Han är mitt hjärta och en underbar pojkvän!
I morgon börjar en ny kurs som inte är på 15hp som det brukar utan på hela 22,5hp. När man kollar i kurshandboken ser det ut som om jag kommer att vara väldigt upptagen med att läsa och skriva hela våren. Alla säger att det ska bli lättare ju längre fram i utbildningen man kommer... vet inte riktigt om jag håller med om detta. Då jag tycker att den ena kursen är värre än den andre.
Ska jobba sovand jour idag också från kl16,00-09,00 i morgon bitti. Det blir kosing och hittills den här månade har jag fått ihop lite över 63 timmar så Februari blir en fin månad.

Kommentarer
Postat av: källe

oj oj oj..helt sjukt att det gått nästan 7 år sen den där helvetesdagen då malin gick bort.. om nu gud finns, så gjorde han ett STORT misstag.

2011-01-17 @ 11:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0