En välförtjänt kort paus

Fingrarna glöder på tangentborbet men nu behöve jag mig en liten paus. Har inte så väldigt mycket kvar att skriva nu. Det är skönt.
Träningen idag gick inget bra för varken Ida eller mig. Vi var inte på topp... helt slut kan man kanske förklara det som. Kroppen var inte alls med och det vart ett kort träningspass. Men i morgon ska vi på det igen och jag hoppas innerligt att min kropp vill vara  med mig då.
Jag vart så lycklig idag när jag var på ICA. De hade Möllers Ölkorv, 4 små starka, som Tony och jag älskar. Så ikväll blir det en lite jävel! Köpte 4 paket så Tony har ett tag framöver. De har varit helt slut överallt i flera månaders tid. Det var därför lyckan infann sig när jag var på affären.
Nä nu ska jag på mitt paper igen så jag få åka hem mågon gång och muffla ölkorv ;)
Tack och hej... Leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0