HELG!

Nu är det äntligen helg! Underbart skönt. Helgen går i lugnets tecken för min del medan Tony drar iväg till Jönköping ikväll och försöker hinna meka klart med sin motorcykel. Hoppas för han skull att han blir färdig snart så han kan besiktiga och köra den sen. Så jag får vackert vara hemma och hemmafrua lite. Det  har man igen sen när han kommer hem. Just nu är den prio 1.
Badrummet knatar på ordentligt. Kakelkillen har gjort sitt och nästa vecka ska det vara klart. I slutet på nästa tror jag det var. Sen ska vi nog ta och anordna en liten badrumsinvigningsfest och ev en avskedsfest för Sara oxå medans vi ändå är på G. Vi får se vad som händer.
Jag har som sagt inga planer i helgen utan ska försöka fixa lite här i hemmet för det ser inte bra ut kan jag säga. Jag har nog utan att överdriva inte bott i ett skitigare hem än vi gör nu. Det är byggdamm överallt och grus och annat skit i hela lägenheten. Så jag fördriver nog tiden med det.
Egentligen skulle vi fått besök eller besökt några vänner i helgen men tyvärr får vi skjuta upp det till ett senare tillfälle :( Men jag hoppas att det inte dröjer allt för länge.
Nu ska jag ta fram stora sopsäcken och börja rensa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0