Så fruktansvärt tatueringssugen!

Åh jag är så sugen på att tatuera mig igen... Har varit det ett tag nu men nästa jag vill göra går nog på några tusen skulle jag tro. De pengarna har jag tyvärr inte för tillfället. Har bara pengar till Londonresan och det är prio 1. Den tatueringen jag har tänkt att göra är en sk cover up på en gammal jag ha i nacken. Jag har ett kinatecken som står för kvinna där och den har jag tröttnat på och vill göra något annat. När jag statuera mig är det Tonys kompis Tobbe som ska få designa och göra den. Han har en egen studio här i Borås som heter GRIND Tattoo. Länk. Jag tycker han är jätte duktig.
Motivet däremot är jag lite osäker. Har tänkt mig en Geisha... sen kommer han helt att få fria händer. Det är då det brukar bli bäst!
Japp så en vacker dag när jag har lite kosing kommer jag göra det... Hoppas bara den dagen kommer snat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0