Teamarbete

Idag har barnen startat med tema Monster i den förskoleklassen jag är i. Dagens uppgift var att för en kompis förklara en bild på ett monster och den andre skulle med vattenfärg måla det kompisen berättade. De var jätteduktiga och klarade det galant. Ska visa någon bild sen så kan ni få se. Hann med 10 av 13 barn så jag ska fortsätta i morgon.

Nu ska jag ta tag i diskbärget och förbereda maten tills Tony kommer hem. Ev ska jag städa lite också. Ska ju ha hem en hel drös med folk på Lördag och då lär det ju se någorlunda ut tycker jag. Sovrummet fick sig en omgång igår så nu är det bara resten av lägenheten kvar. Mycket skit som skall ner i källaren och så.

Någon som har tips på någon snygg dörrmatta? Är ute efter en ny då den gamla sett sina bästa dagar och numera bor på soptippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0