Usch

Nu har jag shoppat igen... Det kommer fan bli dyrt det här... Idag efter praktiken mötte jag upp Sara för en fika. Därefter drog vi till Lindex för att kika solbrillor (köp nr 1, pilotbrillor). Väl där såg jag en svart skinnjacka för 599. tänkte att jag i alla fall kunde testa den för att se hur mycket det var kvar innan jag kom i den. Grejjen var ju bara det att jag kom i den nu så det vart ett köp där med. Samt en halsduk från Gina. Typ 800:- fattigare bara sådär. Så jag funderar på att starta upp en fond där NI kan skänka pengar till bättre behövande (MIG), som är i desperat behov av kläder.

Kommentarer
Postat av: emelie

2011-03-16 @ 20:18:01
URL: http://stjarnamedsvindel.blogg.se/
Postat av: emelie

hahahahaha en fond..hahaha om du ska starta en fond så skicka ut mitt kontonr i så fall ;P

2011-03-16 @ 20:18:59
URL: http://stjarnamedsvindel.blogg.se/
Postat av: källe

ett bra tips är att du ber någon vänlig själ att såga av dej ena benet, (helst båda). sen kan du sätta dej på golvet i valfritt köpcentrum och spela en fin trudelutt på förslagsvis en lergök eller varför inte en tamburin. du bör oxå ha en bild på jesus brevid dej. så brukar alltid jag göra när hela lönen har gått åt till sobril och annat smått och gott. lycka till!

2011-03-16 @ 23:18:40
Postat av: Sara

Du får kränga dina gamla grejer på tradera eller blocket! Folk köper vad skit som helst!!!

2011-03-17 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0