Dryg dag

Idag var det inte min dag tror jag... Min kropp är totalt död. Så det blev ingen träning för oss idag. Drog till skolan istället men de gick inge bra heller för jag kom fan inte igång med skrivandet. Det var helt kört! Blir sååå arg när det händer, jag vill ju ha flow!
Nu är jag hemma och ska dra iväg och handla lite barnmat som jag ska ha med på lägret vi åker iväg på i morgon. Vi ska få håva och leta bland floror och faunor i Apelhult... Kul jul! Bäst att packa alkoholen först så man inter går sta och glömmer den. Vore ju sjukt tråkigt!
Ska ha masser med saker med mig och känner jag mig själv rätt lär jag ju glömma nåt viktigt i alla fall,.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0