Städdag

Städar lägenheten dagen till ära. Försöker hinna med så mycket som möjligt innan mannen kommer hem. Tvättstugan hela kvällen men jag hoppas vi hinner med lite Fredagsmys oxå... För er som undrar om min man aldrig städar och tvättar så kan jag även poängtera att det gör han även om jag brukar köra med dammsugaren och torka golv. Min man brukar plocka undan lite efter sin stökiga flickvän och eftersom att jag stökar till mest så tycker jag inte att det är mer än rätt att jag sköter det mesta med städningen. Dessutom så får jag det som jag vill ;) Tvättid är så jävla svårt att få i detta hus så vi brukar oftast få tider då han jobbar så då fixar jag tvätten. Mer än så är det inte :) Dessutom gillar jag min mans tacksamhet för att jag gör det! Sådär... nu ska här fortsättas, spotify högt på stereon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0