Suck

Nu kom den när tanten tillbaka från sin rast. Hon hade vart ute med hunden och skulle göra vint i vallokalen. Tanten hade plockat liljekonvaljer...Va tänker man med??? En allmän lokan och väldigt allergiframkallande blommer. När hon hade ställ fram dem sa jag åt henne att ta bort dem för att jag var allergisk. ATCHOOOO!!!! Segare människa får man då leta efter. Bara hon hon hon när hon pratar. Nu har jag fått lyssna på hennes tidsbokning till mammografi som inte blev av och Maud Olofsson som var på nåt möte här i stan.... IGEN! Hon säger samma sak hela tiden... Grrrrrrr!

Kommentarer
Postat av: källe

då kanske det inte var värt dom där pengarna ändå hör jag... lite roligt är att jag ska spela en såndär kärring i årets cykelakut! berith heter hon, har alla sjukdommar som finns, men ska vara med och lägga sej i allt som går..! kom å titta!

2011-05-15 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0