God morgon

Idag ringde klockan 04:20, dags för öppning på förskolan. Lite extra fröt blir man ju av att komma hem så pass sen som jag gör från stallet. Igår hade vi ett hoppass utan stigbyglar. Travade bommar och red serpentiner. Jag kan ju säga så här... Var jag oskuld innan så är jag fan inte det nu. Jävlar va vi fick ont allihopa. Man fick bita ihop hel enkelt....
- Ja ä så jävla lyckli, sa jag till ridläraren. Han tyckte det var väldigt kul tydligen. Mitt ansiktuttryck sa ju något heeelt annat.

Nu ska jag ta och fixa tänder och packa det sista innan det är dags att åka. Var sju grader ute så de är gött! Ha det bra därute i världen!!!

Ps... Jag är såååå jävla nära nu!!! Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0