Ja... jag älskar och leka

Idag gick jag lös på cyklarna på gården. De är ju inte direkt stora men jag är så liten och smärt nu så det fixade sig ändå. Hjälmen var dock lite väl liten men på var den. Man måste ju vara en god förebild... Dock stod de andra pedagogerna och bara skratta. Förstår inte alls varför :) Barnen tyckte jag var konstig men sen slutade det med att jag trampade runt med den lilla bussen och alla skulle åka med en varsin gång. Gungbrädan har jag oxå gått lös på. Kul som fan!
Nä... när jag börjar jobba sen måste jag införskaffa mig ett par galonisar för vuxna så man kan vara med och grisa lite utan att vara rädd för att smutsa ner sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0