Försovning

Började veckan med en smått förvirrande och stressig morgon. Vi hade tydligen ställ klockan på 8 istället för det gamla vanliga 06:40. Lite stressigt blir det. Sen bar det iväg i alla hast till en relativt intressant föreläsning för en gång skull. Därefter var det gruppträff som gick i ilfart.
Därefter mötte jag upp Ida så vi gjorde SST3 så nu är alla de klara. Skönt som fan! Fort gick det oxå. Dagens tema tror jag. För när jag kom hem märkte jag att Tony hunnit röjja hemma lite på morgonen så jag tog vid och körde en snabbstäd. Våtdammtorkning, dammsugning och torka golv. Fort ska de gå!
Nu har jag maten på spisen och längtar efter min man som ska få maten serverad när han kommer hem. Bara för att han är det allra bästa för mig <3 Han tar fram mina bra sidor... han är bäst helt enkelt!
Har redan satt på mig gymkläderna för ikväll ska vi pumpa, underbart efter en vecka som har gått i slöandets och utvilandets tecken.
Hasta hasta kvasta på er därute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0