Sitter på jobbet och är allmänt seg och ma...

img_8512 (MMS)

Sitter på jobbet och är allmänt seg och matt. Jag ska nu ta en träningspaus till måndag . Anledningen till detta är att min kropp är helt slut. Ska iväg till VC i morgon efter jobbet för att ta prover och kika om jag fått någon brist på järn eller så. Nåt konstigt är det... Frågan är bara vad... Bara att ta det lilla lugna och komma igen. Hoppas faktiskt på att jag har någon vitaminbrist för då är det inte träningen som varit för mycket. Det är ju sååå kul och träna och vill inte dra ner på det helst. Men måste jag så måste jag.  Kram på er därute! Nu ska jag stoppa mina godingar i säng och försöka sova lite själv oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0