Snabb skoldag

Hade bara en föreläsning idag med favoriten Pokka. Det handlade om Trauma, väldigt intressant och man känner igen sig en hel del. Del i saker som hänt privat samt i arbetslivet. Det största traumat jag haft privat var när Malin gick bort. I arbetet är det de gånger mina pensionärer går bort och man som personal behöver hjälpa de anhöriga med de traumat de går igenom i och med att mista sin förälder och sitt syskon
Oerhört intressant tycker jag.
Nu är jag väl mer eller mindre död kan man säga. Har träningsvärken från helvetet och är trött.  Ska ladda nu inför kvällens hopplektion. Älskar att sitta på hästryggen igen och förstår inte varför jag slutade. Det är verkligen en underbar känsla av frihet när man flyger över hindren och blir ett med hästen man har inunder sig!
Lite frustration har infunnit sig oxå... vågen står helt still :/ Men men... det kommer väl igång igen sen. Ingen brådska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0